18.07.2012

Morze i deszcz ? Chyba nie z nami !

Już w piątek o porannej porze wyruszę do Kołobrzegu wraz ze świetnymi ludziami : * Nie mogę się doczekać zwłaszcza, że zbliża się najbardziej głośny okres w Kołobrzegu : tydzień SUNRISE'u.
Jakiś czas temu wróciłam z Turcji, ale jakoś nie mogłam się zebrać do napisania nowego postu : ( Może dlatego, że gdy widzę pochmurne niebo i ciągle padający deszcz jestem nie do życia!
Mam wielką nadzieję na brak opadów od piątku przez kolejne 11 dni. Nie ma to jak wrócić z deszczowych wakacji ... Ale jeśli nawet, to i tak sobie świetnie z tym poradzimy!
Co do Turcji: piękna, zaskakująca (może dlatego, że byłam w Marmaris, gdzie jest dość specyficznie- piękne góry tuż przy morzu...). W przeciwieństwie do Polski było tam ciągle upalnie co mi baaaaaaaardzo odpowiadało. Ogółem mieliśmy wspaniały hotel, do którego (mam nadzieję!) wrócę. Teraz czas na pakowanie i odpoczynek !
Buziaki !







1 komentarz: