08.05.2012

Przepraszam, że troszkę się rozleniwiłam z wpisami, ale jakoś nie miałam czasu, ciągle wypadało coś innego.
Podczas podróży zaczęłam (po długiej przerwie) kontynuować książkę Nicholasa Sparks'a pt. Anioł Stróż. Przeczytałam już 5 książek autora i bardzo przypadły mi do gustu! No cóż... lubię romansidła. : )
Z początku nie byłam przekonana do tej lektury, ale po jakiś 100stronach (całość ma około 400) nie mogłam się od niej oderwać. Między innymi wczoraj i przedwczoraj był to powód braku postów!
Tęsknie za Suwałkami, słońcem i temperatura :( Miejmy nadzieję, że wkrótce takowa znów zagości.
Półtora tygodnia do przyjazdu Sweden !! Już nie mogę doczekać się tej wymiany. Niestety lub też stety my jedziemy do nich dopiero w nowym roku szkolnym ; )
Poniżej zdjęcia z pewnego pięknego dnia na wschodzie Polski!






5 komentarzy: