14.05.2012

ombre

Już tylko 6 dni do przyjazdu ludzi zza Morza Bałtyckiego, SZWEDÓW <3 Strasznie się jaram! Zawsze lubiłam   kiedy coś się dzieje, a spędzać świetnie czas i przy okazji nie przejmować się szkołą przez tydzień to bajka ...
Ostatnio mam "fazę" na OMBRE, kilka dni temu znalazłam świetne sposoby na samodzielne wykonanie spodni, czy koszulek. Myślę, że jak tylko znajdę czas to spróbuję! I oczywiście pochwalę się wynalazkiem : )
Od dawna po głowie chodzą mi jasne końcówki i coraz bardziej zdecydowanym głosem mówię, iż zrobię je jakoś w czerwcu! Taką mam nadzieję ...
Mój pokój zmienił się nie do poznania! Jestem zachwycona moją nową (WIELKĄ) szafą<3 Jeszcze tylko około dwa/trzy dni i pokażę je na blogu, teraz jeszcze większość (oprócz szafy) w rozsypce.
Pozdrawiam : *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz