21.05.2012

Niespodzianka

Hej wszystkim! :)

Tym razem to nie Agnes doda posta; przyszedł czas na mnie. Jako, że Szwecja przyjechała, moja kobieta baluje sobie w najlepsze, a ja siedzę w domu. No i będzie tak wyglądało przez najbliższe pięć dni. :( Postanowiłem więc, że przyszedł najwyższy czas na wykorzystanie umiejętności zdobytych podczas podglądania jak ona tu pisze. Większość z was, wchodzących na tego bloga już wie kim jestem, jednak bądź co bądź wypada się przedstawić: Nazywam się Emilian (Ten koleś na pierwszym zdjęciu) i jestem z Agnieszką już od ponad 1,5 roku :O  Chcę, żebyście wiedzieli jaką cudowną jest kobietą i jakim niesamowitym szczęściarzem jestem. Mamy wobec siebie dużo planów, więc trzymajcie kciuki! I jeżeli wszystko się uda to za kilka lat na tym blogu będą inne nasze zdjęcia. ;) Mam nadzieję że wy czytelnicy, doceniacie ją choćby trochę jak ja. Bo to i tak bardzo dużo. Podejrzewam że nie jesteście (ani nie jesteś kochanie ;) ) źli za ten wpis, ale chciałem zrobić taką małą niespodziankę. Kocham Cię miś :*

Pozdrowienia dla wszystkich, 
Emilian :)



 

5 komentarzy:

  1. czesc Emil!:)))
    dacie rade, bo jestescie swietna para i niedlugo pewnie wasze plany sie spelnia:)))

    OMG AGNES jakie przepiekne to twoje zdjecie:**

    OdpowiedzUsuń
  2. nie podpisalo mnie:(((( konki!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby WAM Się Udało I Oby Nie Było Więcej Zamierzonego I Ukartowanego Zawierania Znajomosci ;] ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha ! co tu się dzieje ;o włamanie ! ;o
    How sweet !

    OdpowiedzUsuń
  5. ale słodko! :)
    ps. piękne to zdjęcie Agnes!

    OdpowiedzUsuń