09.02.2012

Właśnie doszło do mnie, że muszę zacząć się pakować! Dziś wieczorem mam jazdy, jutro idę z Emilem, jego siostrą Justą i innymi na miasto. Więc coś trzeba zacząć robić ; )
Zaczęłam od pomalowania sobie paznokci, później zobaczę na co będę miała ochotę!

Od jakiegoś czasu w mojej klasie wiele dziewczyn miało takie właśnie paznokcie, co bardzo mi się spodobało. Dlatego właśnie zapragnęłam je mieć!
Do zrobienia paznokci z tekstem potrzebujesz:
-jasny lakier, żeby widać było napisy
-przezroczysty lakier
-jakąś gazetę (typu gala,flesz,party)
-odrobina alkoholu w jakimś pojemniczku
Po pomalowaniu jasnym lakierem moczysz wycięty fragment papieru w alkoholu, przykładasz do paznokcia, przytrzymujesz chwilkę i gotowe! Na koniec malujesz wszystkie bezbarwnym :)
Polecam.

2 komentarze:

  1. KILKA DZIEWCZYN? to ja zaczełam, hehehehhe ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jasne Dajano ! : *
      Ale później miała jeszcze Laura i ktoś jeszcze xD

      Usuń