29.02.2012

Ciepło, ciepło, coraz cieplej !

Szkoda, że słońce nie chce wyłonić się za chmurek, ale trzeba przyznać, że jest coraz cieplej!
Bardzo mnie to cieszy. Jakoś nie mogę zaaklimatyzować się w szkole po feriach! Były za krótkie, a plany nauczycieli na sprawdziany w najbliższym czasie większość uczniów traktuje jako żarciki....
Coraz bliżej do wakacji ! Z racji, iż może pojedziemy z Dream Team'em do Bułgarii (mam nadzieję, że to się uda ...), to nasze wakacje będą szybciej rozpoczęte. Wyjazd jest od 9 czerwca więc w przód o jakieś 2 tyg! :))
Bardzo cenię Jessie J za jej talent i warsztat, ale kiedy usłyszałam tę wykonanie to padłam! Sory Rihanna, lubię Twoje piosenki, ale nie dorastasz jej do pięt! : ))

2 komentarze:

  1. czas szybko minie i niedługo wakacje :D a ja mam pytanie, jak daliście ze swoją klasą IIID jako ostatni raz występ na trele morele miałaś fajne różowe adidasy! masz do nich linka,lub firme? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIKE, ale to było kope czasu temu ... ; o
      Jejku już zapomniałam o trele <3!

      Usuń