29.01.2012

18 !

Dzisiaj obudziłam się o 6:50 mimo, że chciałam sobie pospać ....
Po wyściskaniu mnie przez rodziców zaczęłam oglądać sobie serial. W pewnym momencie usłyszałam kroki, pukanie do drzwi ... Drzwi się otwierają a tam : T&M&K <3  : ********
Cóż za zaskoczenie ! Masakra to było takie słodkie !
Dziękuję; *****
PS Jest dopiero 9 a ja już sobie poświętowałam ; oo co będzie później ?!






Mój kotek zrobił mi urodzinowego psikusa rozsypał jedzenie po domu, ja oczywiście byłam pierwsza, która w to wpadła ; ))

7 komentarzy:

  1. gdzie kupiłaś taki wielki Nowy Jork na ścianę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie on ma wymiary? Ja bardzo chciałam kupić sobie podobny, ale na allegro są jakieś plakaty i wgl. jakieś małe mi się wydają. Byłabym wdzięczna za pomoc :)

      Usuń
    2. to było chyba 4x3m z kawałkiem ; ) Najlepiej zmierzyć ścianę i dopiero wtedy szukać fototapety, a takie robią także na zamówienia ! : )

      Usuń
    3. i on jest normalnie przyklejony, ma jakieś obramowanie?

      Usuń
    4. tak musisz kupić klej do tapet, obramowanie jak chcesz to możesz sobie dokupić : )

      Usuń
  2. ok, dziękuję serdecznie za pomoc :*

    OdpowiedzUsuń