30.01.2012

Huhuhu!








Już po egzaminie teoretycznym ! ZDAŁAM !!!! Jeden już z głowy gorzej z praktyką, ale jeszcze mam trochę czasu ; )
Złożyłam wniosek o dowód, a niedługo będę jechać na jazdy.
Wczorajsza zabawa była świetna! Oprócz tego, że po powrocie musiałam się uczyć do teorii ....
Ogółem moje 18-ste urodziny były wyśmienite ! Część dalsza w piątek <3 Can't wait.

29.01.2012

18 !

Dzisiaj obudziłam się o 6:50 mimo, że chciałam sobie pospać ....
Po wyściskaniu mnie przez rodziców zaczęłam oglądać sobie serial. W pewnym momencie usłyszałam kroki, pukanie do drzwi ... Drzwi się otwierają a tam : T&M&K <3  : ********
Cóż za zaskoczenie ! Masakra to było takie słodkie !
Dziękuję; *****
PS Jest dopiero 9 a ja już sobie poświętowałam ; oo co będzie później ?!






Mój kotek zrobił mi urodzinowego psikusa rozsypał jedzenie po domu, ja oczywiście byłam pierwsza, która w to wpadła ; ))

28.01.2012

Wróciłam z 2 godzinnych zakupów na wyjazd w góry jestem już w pełni wyposażona w nowe piękne rękawiczki, kurtkę itp.
A teraz lecę do testów bo egzamin już po jutrze! ;o
Trzymajcie kciuki!!

27.01.2012

Dziewczyna z tatooo !

Jejku kocham ten film! Jest genialny, naprawdę. Mam nadzieje, że kolejne części szybko wejdą do kin....
Nie mogę doczekać się opowieści Emila, który wszystkie te książki przeczyta hahaha : *
Polecam z całeeeego serca.
Lekko zmarznięci i zmęczeni trafiliśmy do domku zaraz piżamka i zabawa z szukaniem muzyki do późnych godzin ; )
Dziś dostałam moje kolczyki, które sobie wymarzyłam jakiś czas temu ! Są dla mnie idealne.
Dzisiaj idę do kina na "Dziewczynę z tatuażem". Słyszałam bardzo dobre opinie więc mam nadzieję, że nie zmarnuję 3 godzin!
Wielkie przygotowania do niedzielnej imprezy idą pełną parą, wszystkie ciocie poproszone o upieczenie przepysznych ciast .... Będzie smacznie!
Po kinie zapewne spędzę bardzo miły wieczór w towarzystwie E. : *
Pozdrawiam !!

26.01.2012

Z dnia na dzień jest jeszcze gorzej ...
Jak nie jakieś problemy, nauka to teraz ból brzucha :( Nie śpię od 3 w nocy i musiałam się zwolnić ze szkoły bo mój organizm ze mną w ogóle nie chce współpracować ... Ogółem masakra!
Za tydzień skończą się wszystkie kłótnie i w końcu nastąpi impreza !
A za dwa miesiące jeśli dobrze się ułoży pojadę na wymianę do Szwecji wraz z Kerbusiem, Tynką i Celą ! <3
Can't wait! Oby wszystko wypaliło!!

arcydzieło Emila 

25.01.2012

Sukienka. Awwwww !

Właśnie odebrałam moją śliczną sukienkę ! Pani Basia spisała się na medal i zrobiła wszystko to, co chciałam by zrobione było <3 Baaaardzo dziękuję.
Poniżej zdjęcie przodu sukienki.Tył to niespodzianka .... ! : ))


24.01.2012

Po godzinie jazd i nauce z matmy nie marzę o niczym innym jak weekendzie!
A nie powiem, takowy zapowiada się wyśmienicie .... <3
Plan na dziś : obejrzeć PLL, Gossip, The Lying Game ! ; )
Proszę trzymać jutro kciuki za klasę 2F i nasz sprawdzian z matmy ! ; ooo

Mimo prawie 2 lat ;o ?! nadal tęsknie ....
Ukraina 2010 <3

23.01.2012

My own Calvin Klein

<33333333333
Bardzo nudny dzień .. Może to dlatego, że miałam dziś 2 historie ? : ))
Dziś dowiedziałam się, że nie mam restauracji na moje urodziny dla rodziny... ponieważ Pani, która ją prowadzi nie raczyła zadzwonić i poinformować, iż restauracja jest nieczynna ... :| Żałosne...
Ale moja super mama szybko załatwiła sprawę i wszystko będzie ok! : )

Właśnie wróciłam z angielskiego i przy http://www.youtube.com/watch?v=DvwW3qx8gIE sobie zamulam ; D
Pojutrze odbieram sukienkę na imprezę ;o ! Na samą myśl serce zaczyna szybko bić ... Oby była taka jaka miała być!!! <3 Trzymajmy kciuki !  ; ))


22.01.2012

Byle do ...

Po wspaniałej wizycie mojej kochanej Zandry, czas na naukę : ( : / Kto wymyślił przedmioty takie jak: historia czy polski ?! idiotyczne przedmioty ... !  Ale niestety dzisiejszy wieczór spędzę nie z nikim(niczym) innym jak podręcznik Historia, operon ... : ((((((((((((((((

Pocieszeniem jest to co będzie się działo już niedługo! Właśnie z tą myślą zamierzam przetrwać 100000..... spr w następnych tygodniach : )


 ze specjalną dedykacją dla S. : **

21.01.2012

 To ostatni weekend jako 17-sto latka, oraz ostatni "wolny" przez następny miesiąc .
W przyszłym tygodniu 1-wsza 18, w następnym druga, najbardziej nie mogę doczekać się tej 2 ponieważ jest dla znajomych ! Będzie czadersko! <3 A później nastąpią długo oczekiwane ferie : ))))
Już mi tęskno do tych wieczorów z muzyczką i dobrą ekipką ! <3 ... Więc następne tygodnie .... 
czekam z niecierpliwością :D




Zdj z sylwestra ! <3

Dziś moje imieniny ! : )
Oto jedne z moich dzisiejszych prezentów : )

18.01.2012

A oto dzisiejszy obiad, który przygotowałam dla mnie i Emilka, był przepyszny i jak to ujął E. "zdrowszego nigdy nie jadł" hehe : ) Polecam xD

Wszystko w związku z urodzinami załatwione prawie na 100% :) Powiedzmy, że jestem coraz spokojniejsza ....

Dziś jeździłam przy otwartym oknie haha .... ponieważ mój instruktor poczuł potrzebę otwarcia okna, niestety okno to już się nie zamknęło. Przez 20 min lekko marzliśmy, ale przynajmniej było śmiesznie ! : D
3 tyg do ferii, i na narty <3 oby tylko padał śniej w górach ! :  (

17.01.2012

New Heels!

Siedząc  na górze usłyszałam dzwonek do drzwi... Zbiegłam na dół i zobaczyłam bratową trzymającą karton z butami ! <3 Są piękne!!! Zakochałam się w nich, idealnie takie jak na zdjęciu, reakcja mojej mamy na widok tych butów bezcenna. XD Z każdym zakupem są coraz wyższe, więc w sumie się jej nie dziwie hehe ; )

Dziś kolejne jazdy, a pogoda nie jest zbyt piękna... Ale cóż trzeba wszystkiego wypróbować : D
Pozdrawiam !!

16.01.2012

W środę mam wolne czyż to nie piękne ?!
Pojeżdżę sobie z rana, później pozałatwiam sprawy związane z moją 18-stką! ;)
Czas leci nieubłaganie .... Wczoraj szperałam w piosenkach, by wybrać coś na imprezę i znalazłam słuchaną przeze mnie 1000000....... razy  piosenkę Pixie Lott-All About Tonight -> POLECAM
Poniżej mój dzisiejszy outfit . Pozdrawiam  E. ! : ****

14.01.2012

Love it !

Wczoraj pierwszy raz w życiu obejrzałam "Zieloną mile" ... Płakałam jak głupia i żałuje, że dopiero teraz go zobaczyłam! Bardzo polecam. ;)

Moje życzenie urodzinowe już przekazałam mojemu kochanemu braciszkowi i jego żonce.
Mam nadzieję, a raczej 89 %, że takowe spełnią i kupią mi śliczne buty i dostane je już za 2 tygodnie ! <3
Czyż nie są śliczne ?! :

13.01.2012

Dla M&T !!

No i nadszedł weekend ! <3 jeszcze tylko niecałe 3 tygodnie do moich imprez . Będzie się działo xD
Uwaga, uwaga po raz pierwszy od 2 tyg. miałam jazdy kiedy : a) było jeszcze jasno; b) nie padało ! Postęp hahhaha : ) Obiecałam moim bliźniakom, że o nich wspomnę na bloku więc wspominam kochane !!
Cela&Tyna love ya guys ; ******* A oto fotka z jedną z nich w Berlinnnie:

12.01.2012

Weekendzie nadejdź w końcu!

Właśnie wróciłam od krawcowej, która (mam nadzieje) uszyje mi piękną sukienkę na moją 18-stkę! <3
Zaraz kolejne jazdy .... już się nie mogę doczekać czasu kiedy wezmę kluczyki i sobie pojadę na miasto czy do znajomych! Jeszcze tylko jakieś 22h i będzie git ;))
W końcu jutro nadejdzie piątek i weekend mimo, że nie będzie trwał długo mam nadzieję, że chociaż trochę odpocznę od tego zwariowanego tygodnia :o. Pozdrawiam! ; )

11.01.2012

A oto mój piękny, długo oczekiwany prezent pod choinkę! Czekałam na nią 3 tygodnie ale warto było .... : ) Dziękuje bardzo Emilku ! :*

09.01.2012

...

Co za straszna pogoda! Nie mam na nic siły, zwłaszcza na naukę...
Pocieszające jest to, że ferie coraz bliżej. Mam nadzieje, że do tego czasu napada trochę śniegu, ale tylko w górach! Tutaj nie może padać nic, bo będę mieć egzamin na prawko ;o. Marzę o plaży, słoneczku i  30stopniach :(
Dzisiejszy outfit:

08.01.2012

Jeszcze tylko 3 tygodnie !

Jeszcze równe 3 tygodnie do moich 18-stych urodzin. Nie mogę się doczekać. Mam mnóstwo pomysłów na wygląd imprezy, a także na zestaw ciuchów, w których się zaprezentuje!
A oto jeden z nich <3 
Teraz czas do nauki przy : http://www.youtube.com/watch?v=UJtB55MaoD0
                                        http://www.youtube.com/watch?v=JRfuAukYTKg&ob=av2n